Jag har inga kategorier, men söka kan man göra

söndag 25 september 2011

spontante och scones och andra saker som jag tycker om

Vid elvatiden idag ringde Anna och det visade sig att hon var i Alingsås - hur toppen är inte det? Utan tvekan ställde jag in dejten med min Turkietuppsats och åkte upp till henne och Josefin och drack te istället. Sådant är man värd ibland tycker jag, för jag tycker om spontana saker, iallafall lagom spontana. Som att åka till en vän och dricka te, helt perfekt ju. Desto värre är att jag måste plugga ikväll, men vet ni va? Jag är glad ändå, för denna söndagen har ändå varit ganska hyfsad. Har varit på skönt träningspass, somsagt träffat Anna och Jossan, ätit smarriga pajrester från gårdagen och jag tror bannemig jag ska slänga in lite scones i ugnen framåt kvällen! Man får unna sig den lilla glädje man kan.

Dessutom är jag lite glad för om två veckor är jag i Turkiet och om fem i Berlin, och förlåt att jag tjatar men jag vill resaresaresaresa. Sedan så saknar jag förstås London fruktansvärt mycket, men med Istanbul och Berlin i tankarna känns allting lite lättare. Så var det med det. Adjöss för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar