Jag har inga kategorier, men söka kan man göra

tisdag 27 september 2011

6 saker som gör att jag är glad idag

- Absolut världens bästa, finaste väder. Såpass kyligt att man kan ha halsduk och jacka, men solen skiner och man fryser inte det minsta.

- På tåget hem hade jag inte bara utsikt över gröna landskap, utan det skymtade en hel del orangea, gula och ljust röda toner. Det säger väl allt?

- Mitt favoritdanspass ikväll med bästa instruktören!

- Jag lyxade till det åt min hund idag och gav henne köttbullar och stekt potatis. Klart man blir glad av att glädja någon annan!

- Vårat tema på INT's maskeradfest blir Disney. Jag ska vara ond.

- Idag på engelskan citerade Tove hela konversationen exakt mellan Rafiki och Simba i Lejonkungen då Simba bestämmer sig för att återvända och rädda Lejonriket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar