Jag har inga kategorier, men söka kan man göra

söndag 11 december 2011

eclairs, te, en trött flicka

Hej vänner!

Tänka sig att jag var inne på min vän Pyttans blogg och fann en länk till min egen, hoho. Jag hade helt glömt bort att denna lilla kreation ens existerade! Var ju himla längesedan jag uppdaterade sist och det har ju förstås hänt en hel del sedan dess, fast ändå inte. Jag är fortfarande samma förvirrade Elin, ännu närmre den dag då jag måste bestämma mig för vad jag skall ta mig till efter den första juni tjugohundratolv. Herre. TJUGOHUNDRATOLV. Vad är det egentligen som händer?! Iiiiih.

Annars har jag precis kommit hem från Uppsala där jag spenderat helgen med mina Londonamigos, en mycket fin helg om ni frågar mig! Mmmm jaaa. Vet ens inte varför jag skriver detta, jag menar om jag inte ens vet om bloggen själv gör ju knappast någon annan det heller...

Nu ska jag ta tag i mitt liv, adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar